TREBALLS EN GRUP – ROMA – 1r d’ESO

La part final que ens queda per a finalitzar Roma la farem amb exposicions a classe. Farem els grups a cada aula i aquesta vegada la presentació via Drive la fareu vosaltres des dels vostres propis correus. És a dir, no crearé jo la plantilla i la compartiré, sinó que ho fareu tot vosaltres.

A cada classe es faran quatre grups, cadascun dels quals omplirà una fitxa, farà l’exposició, la presentació i la compartirà amb la resta de la classe. Recordeu que m’haureu de lliurar un dossier de Roma amb totes les fitxes degudament fetes. Les fitxes que ens queden per fer són:

Hi ha 6 comentaris

  1. Hola Edu, sóc la Júlia Zilian de 1r B em pots donar el teu correu si us plau?
    Gràcies,
    Júlia Zilian

  2. Hola Carmen,

    El que m’has de dir és quina és la base de l’economia de Roma. Ja saps que és l’agricultura, l’artesania i el comerç. Es tracta de que busquis informació d’aquests tres aspectes a Roma. Pel que fa a la societat, prova a cercar informació sobre l’ordre sensorial, els patricis, la plebs, els lliberts i els esclaus.

    Fins dilluns!

  3. hola Edu sóc la Carmen, nose com troba l’informació exacta de la fitxa de léconomia i societat a Roma. He trobat coses peró crec q no es el q preguntes exactament, Em podries orientar una mica siusplau.
    Gracies

  4. Hola Dyliana,

    El mètode més simple era fer que l’aigua circulés. Normalment l’aigua arribava a les termes des d’un aqüeducte o, el alguns casos, de manantials calents naturals (p.e. a Caldes de Montbui) i era abocada després al sistema de clavegueres o a un riu. En les piscines d’aigua calenta, possiblement la mateixa calor eliminava alguns paràsits.

  5. Edu, tinc un dubte sobre les termes, quins metodes d’higiene establien, alguna mena de cloro o purificacio de l’aigua?

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.